«Building blocks» – gratis & barnevennlig i Oslo

Hvis du er i Oslo med unger og morgenens lydspor er «Hva skal vi gjøre i dag, hva skal vi gjøre i dag, hva skal vi gjøre i dag, gjøre i dag», har jeg et tips I dag og i morgen er de siste to sjansene  til å få med seg «Building blocks» på DogA (Norsk design- og arkitektursenter). Gutta boys og jeg besøkte utstillinga for noen uker siden, til stor glede for både dem og meg. Vi klatra, lette, lekte og så oss rundt der lenge. Det var mer interessant for meg (og mitt gode selskap interiørarkitekten) enn lekeland, det var morsomt for ungene, det var fullt av andre unger å leke med – og det er helt gratis.

Cafeen, derimot, er ikke gratis. Den prøvde Mannen da han var der med barn #2 ei uke seinere. Han kan melde om en ytterst ordinær vaffel til svært stiv pris. Hvis dere vil ha noe å spise eller drikke etter all utforskinga anbefaler jeg å rusle bort til Café Sara eller et stykke bortover Torggata.

Liten gutt som utforsker DogA

Lys, tekstur, lyd og klatring - DogA byr på mye for de små i helga

Legg igjen en kommentar

Filed under Skriblerier

Legg igjen en kommentar

